تهران خیابان هنگام دانشگاه علم صنعت نبش کوچه لطفی زاده پلاک 178

نقاشی ساختمان

اگر شما نیز به دنبال آن هستید که در زمینه ی رنگ کاری ساختمان حرفه ای مطالعه ای داشته باشید و از اصول ابتدایی آن مطلع شوید در ادامه با گروه نقاشی ساختمان بیرامی همراه باشید. در ابتدای امر رنگ کاری ساختمان حرفه ای بهتر است سطحی که مایل به نقاشی آن هستید را با سمباده صاف کرده تا برامدگی در آن وجود نداشته باشد. سمباده کاری سطح به وسیله ی چرخ سمباده و یا ورق سمباده قابل انجام است.

پس از انجام سمباده کاری باید حفره های ایجاد شده را با استفاده از بتونه پر کرده  تا ظاهر یک دست تری در زیر رنگ به چشم آید. توجه به این نکته ضروری است که اگر بلافاصله پس از بتونه کاری اقدام به رنگ کاری ساختمان کنید بتونه رطوبت موجود در رنگ را جذف و ظاهر نا مناسبی را رقم خواهد زد چاره کار تنها استفاده از پرایمر رنگی می باشد توجه داشته باشید که باید به جای پرایمر سفید از رنگی استفاده کنید که به رنگ نهایی نزدیک تر باشد.

برای آنکه قرنیز ها و چارچوب درب ها ناخواسته رنگی نشوند بایستی بر روی آنها نوار چسب های مخصوصی زد تا جلوی رنگی شدن آنها گرفته شود. برای آنکه پس از جدا کردن کاردک با قرنیز و یا چارچوب رنگی شده مواجه نشوید بهتر است پس از چسباندن چسب بر روی قرنیز با کاردک آنرا صاف نموده تا به خوبی بچسبد. چسب های مناسب نقاشی ساختمان به راحتی کنده میشوند ولی در عین راحتی بیشترین مقاومت را جهت پس نزدن رنگ به قرنیز یا چارچوب از خود نشان میدهند.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه میشوند رد قلمو بر روی سطح رنگ شده می باشد که با استفاده از پوشاننده رنگ و مخلوط کردن آن با رنگ مورد نظر این اتفاق جلوگیری میشود. همچنین با اضافه کردن این مایه به رنگ سرعت خشک شدن رنگ کند تر شده و در صورتی که بخشی از خانه اقدامات ویژه ای را می طلبد فرصت کافی برای انجام امور اصلاحی خواهید داشت.

یکی دیگر از مواردی که در نقاشی ساختمان حرفه ای مورد توجه است این است که افراد معمولا وقتی مایل به رنگ آمیزی کردن زاویه ی سقف و دیوار متوجه این میشوند که بخشی از سقف نیز به رنگی شده است. برای جلوگیری از این اتفاق نقاشان حرفه ای در زاویه بین دیوار و سقف برشی ایجاد می.کنند تا رنگ اضافه  وارد حفره ی ایجاد شده شود. نکته ی پایانی که لازم است در زمینه ی رنگ کاری ساختمان حرفه ای توضیح دهیم این است بهتر است ابتدا یک دیوار را تمام کرده و سپس به سراغ دیوار دیگر بروید تا کیفیت مطلوب تری را داشته باشید همچنین برای اولین استفاده از قلمو آنرا خوب بشویید و همیشه رنگ را در یک سطل مخصوص رنگ در کنار خود داشته باشید..

 

نظر بگذارید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
مشاوره رایگان